ONZE KRACHT...

Uw passie delen, daar draait het om

Als nieuwe speler in de sector van flexibele kantoren en coworkingruimten willen wij optimaal voldoen aan uw vereisten en tegelijk een meerwaarde geven aan uw onderneming. 

Daarom voorzien wij bij Samaya niet alleen in praktische ruimten waar u zich voluit kan concentreren op uw werk. Wij leveren ook een marketingservice met toegang tot een grafische studio vlak bij uw werkruimte. Daar helpen wij u en ontwikkelen wij al uw media en content die uw projecten in een stroomversnelling brengen.

Leren en netwerken zijn de voornaamste sleutels tot succes. 

Daarom kan u deelnemen aan een reeks opleidingen, coachingsessies en events die uw activiteit een boost geven. 

Laat ons durven bouwen aan de toekomst! 

EN VEEL MEER..

Wij zetten ons dagelijks in om u de beste werkoplossingen te bieden ...

Coworkingruimte

Wij hebben zeker DE oplossing die aan uw noden voldoet. Kijk even rond en ontdek uw werk- en gedeelde ruimte. Onze efficiënte én aantrekkelijke oplossingen stellen u in staat om comfortabel te werken, of u nu wil netwerken of in een rustig hoekje wil brainstormen over uw volgende doelstellingen. U beschikt over hotdesks in een kleurrijke ruimte, privékantoren met uw eigen vergaderhoek en volledig ingerichte vergaderzalen met alle nodige voorzieningen. Koffie en wifi zijn natuurlijk gratis. Voel u meteen thuis, Feeling Home @ Work
Meer

Grafische studio

Uw communicatie is cruciaal voor uw imago. Breng de creatie en het beheer van uw verschillende media samen op één plaats. Talloze talenten staan tot uw dienst... Maak het verschil met unieke ondersteuningsmiddelen en besef het belang van vlotte communicatie. Logo, visitekaartje, website, brochure, fotoshoot, reclamecampagne, communitymanagement: wij zijn uw partner in succes. Tijd voor een koffie - wij maken uw doelstellingen waar!
Meer

Events & Coaching

Leren is een constant proces. Om u doorlopend ‘uit te dagen’, organiseren wij een brede waaier van workshops en coachingsessies. Die verschaffen u een beter inzicht in uw doelen en helpen u ze te verwezenlijken, door u de middelen aan te reiken die uw groei bevorderen. Neem deel aan onze info-events over uiteenlopende thema’s. Die helpen u meer klanten aan te trekken, uw gegevens en activiteit te beschermen, of bij te leren over tal van zaken waarmee u uw voordeel kan doen. Maak kennis met andere ondernemers en leg nieuwe contacten op een van onze ontbijtbijeenkomsten of afterworkevents. Schrijf in op onze agenda om altijd mee te zijn.
Meer
gdpr-image
We use cookies on our site for a smoother experience. For real cookies come visit us at the office.
Read more

Vergaderzalen vanaf €25 / uur

De perfecte combinatie om uw klanten te onthalen en indruk op hen te maken.

Onze vergaderzalen bieden plaats aan 2 tot 10 personen. 

Ze zijn elk uitgerust met smart-tv’s om uw presentaties te illustreren en schrijfborden om uw uitleg te doen. 

Of u een van onze zalen nu huurt voor een uur of voor de hele dag, u krijgt steeds toegang tot alle faciliteiten van de coworkingruimte. 

U kan bij ons team ook terecht voor een hele reeks diensten, zoals bijvoorbeeld de bereiding van een continentaal ontbijt, die van uw bijeenkomsten gegarandeerd een succes maken. 

Privékantoor vanaf €600 / maand

U maakt deel uit van een community, waardoor u kan netwerken en fantastische mensen leert kennen, terwijl u zich in uw eigen ruimte helemaal kan richten op de uitbouw van uw activiteiten.

Al onze kantoren hebben een eigen vergaderruimte. 

U krijgt ook toegang tot de gemeenschappelijke ruimten en voorzieningen, en u kan onze vergaderzalen reserveren tegen aantrekkelijke prijzen.  

Lidmaatschap vanaf €150 / maand

Schrijf in en word lid van een community. 

Breid uw netwerk uit en ontmoet nieuwe mensen die uw bedrijf/project een boost geven. 

De ideale plek om uw toekomstige klanten en partners te verwelkomen. 

Geniet van deze rustige nieuwe ruimte, die helemaal van u is! 

# Feeling Home @ Work

Virtueel kantoor vanaf €35 / maand (jaarlijks contract)

Op zoek naar een professioneel adres voor uw zakenrelaties? Schakel een versnelling hoger!

U kan er twee dagen per week terecht om uw post op te halen. U kan er tevens gebruikmaken van onze vergaderzalen of coworkingruimten tijdens de dagen waarop u niet thuis werkt. 

Via onze administratieve dienst kunnen wij uw inkomende post ook scannen en rechtstreeks doorsturen naar uw inbox.

SERVICES

Coiffure Charly
Midas
Dirtbusters (salon lavoir)
Car wash
Crèche les Oursons 
Total ( gaz station )
Basic Fit
ING Banque

Winkels

Farm
Aldi 
Renmans
Colruyt
Delhaize 
Tom & Co
Krefel
Nachtwinkel
Fitshop
Apotheek Hankar

Jour de Fête
Le Gourmet ( bakkerij )
Librairie Saint-Julien

WEGWIJZER

Metrolijn 5

Bus 34 et N09 

Tec 22

Station Etterbeek

VOEDING

Snack Aquarium
Le Quattro Stagioni ( Italiaans )
De Masala Box ( Indisch )
Tokyo and Roll ( Japans )
Broodjsezaak Sunshine 
Agra Restaurant ( Indisch )
Liborio ( Pasta & Pizza )
Almi Corner ( Pastabar )
Ninki ( Sushis & Noedels )
Mia Pizza ( Italiaans )

Brasserie Hankar

Dagpas vanaf €15

In deze rustige ruimte kan u zich concentreren op de essentie. 

U kan gebruikmaken van alle voorzieningen zonder dat u hoeft wakker te liggen van de kosten. 

De ideale plek om uw toekomstige klanten en partners te verwelkomen. 

Geniet van deze rustige nieuwe ruimte, die helemaal van u is!